Alla inlägg under oktober 2009

Av Helena - 30 oktober 2009 00:24

      ÄLSKAR JAG!! Han är nu snart 4 månader.Kyss 

Av Helena - 22 oktober 2009 10:22

är nu avklarat. Allt gick bra men det var slitigt från Fredagmorgon till Lördagkväll.

Jonas var så duktig och tålmodig. På kvällen fick han sin första smakportion av potatis. Vi väntade oss sura miner men han lurade oss. Han åt och smaskade och verkade tycka att det var väldigt gott.           

Av Helena - 14 oktober 2009 11:02

Nu är vi inne i sluttampen på dopförberedelserna. Det som tar längst tid är kvar! Vi kan inte heller börja med det förrän på Fredag. Jag jobbar nu i två nätter, går av på Fredag morgon. Jag ska handla det sista, har inte ens tänkt ut vad jag ska bjuda Pernillas familj på för mat. Hon fyller ju år på Lördag också och ska firas hemma hos oss efter dopet. Jag måste fixa sallad åt ca 50 pers. Vet inte ens hur mycket som kan tänkas gå åt. Jag ska göra 3 stora tårtor (hoppas det räcker). Vi måste duka och göra andra förberedelser i församlingshemmet. Jag måste också duka här hemma för 14 personer (vet inte hur alla ska få plats). Vänta er inga blogginlägg förrän efter dopet!Skrikandes

Av Helena - 7 oktober 2009 09:48

Igår hälsade vi på hos Simon, William och Theo. 6 månader gamla Theo var blyg för mig, men inte för morfar.

Han är nog ett av få barn som är mer blyg för mig än för Becke. William, clownen, var väldigt sprallig och busig som vanligt. Visar en bild på gängets storebror, Simon. Han är en väldigt klok storebror som under fikat berättade vad han önskar sig i julklapp. Jag kan lova att det blir en dyyyyr jul om vi ska uppfylla alla Simons önskningar Flört  

Av Helena - 4 oktober 2009 21:34

Jonas ska döpas 17/10. Förberedelserna är i full gång. Det blir mycket fler gäster än vi tänkt från början. Det blir ju så, att bjuder man den ena måste man också bjuda den andra. Det kommer att bli 49 vuxna och 19 barn.

Jag ska baka massor med bullar nu i veckan. Pernilla ska vika servetter i en mycket hemlig vikning. Bilder kommer efter dopet:)  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards