Alla inlägg under november 2009

Av Helena - 19 november 2009 23:16

ihjäl mig efter Jonas. Nästa helg hoppas jag att de kommer ner till oss. Jag har inte sett honom på 1 månad och det händer ju mycket på kort tid när man är bebis. Jag ska nog ta med honom till Fyrishov och bada, han tycker om det.

Kanske något av Beckes barnbarn vill följa med också. Det är nog Noahs eller Williams tur att få göra något med oss nu. De större har redan fått varit med oss på egen hand. Vi får nog nöja oss med att ta med en av dom, de är ju VÄLDIGT rörliga de där pojkarnaTungan ute. Nu i helgen jobbar jag igen. Ha det jättebra alla helglediga!!

Av Helena - 4 november 2009 10:40

börjar göra sig påmind. Jag tycker om julen men den skapar så många krav.

Det ska vara god mat, fina julklappar, rosiga kinder, tindrande ögon, ombonat och mysigt, juleljus, tomtar, snö, julstädat, julstämning och tacksamhet. Jag har de senaste åren märkt att jag känner någon sorts sorg när julaftonskvällen lider mot sitt slut. Varför kan jag inte bara sjunka ner i soffan med en mugg glögg, och tycka att det blev en bra julafton trots allt?  

Av Helena - 4 november 2009 10:35

Så här fin var Jonas på sin dopdag.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards